مرتضی فیض آبادی

مرتضی فیض آبادی

اخبار از همه جا

 
مدیرکل تربیت بدنی نیروهای مسلح گفت: «تاکنون هیچ منبعی جعلی بودن کارت پایان خدمت بازیکنان فوتبال را تأیید نکرده است.»

1

 
 

 مهرعلی باران‌چشمه در واکنش به شایعه جعلی بودن کارت پایان خدمت برخی بازیکنان لیگ برتری و لیگ یکی اظهار داشت: «هیچ منبعی تاکنون نه این خبر را تأیید و نه تکذیب کرده و همه چیز در حد حرف و شایعه است.»

 

وی افزود: «مدعیان این اتفاق باید مدارک خود را ارائه کنند. برخی باشگاه‌ها که مشخص هم است کدام باشگاه‌ها هستند پیگیر این موضوع شدند. من از حمیسی مسئول حراست فدراسیون فوتبال می‌خواهم مشخصات و اسنادی که در این باره دارد را به نظام وظیفه ارائه دهد.»

 

مدیرکل تربیت بدنی نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: «اگر در این باره تخلفی صورت گرفته باید به ما اعلام شود تا از طریق مراجع قضایی موضوع رسیدگی شود ولی تاکنون به هیچ مرجعی شکایت نشده و در مورد کارت پایان خدمت جعلی صحبتی نشده است.»

 

باران‌چشمه یادآور شد: «حتی از مسئولان استان خوزستان درباره بازداشت عوامل مرتبط با این ماجرا استعلام کرده‌ایم و تاکنون خبری دریافت نکرده‌ایم. تنها در صورتی که شکایت رسمی انجام شده و مستندات چنین موضوعی به ما ارائه شود می‌توانیم آن را پیگیری کنیم که آن هم تاکنون انجام نشده است.»

 

وی ادامه داد: «در سال 92 ما به عنوان مدیرکل تربیت بدنی نیروهای مسلح در جلسه با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ عنوان کردیم که اسامی بازیکنان شاغل در لیگ برتر و لیگ یک را در اختیار ما بگذارد تا در مورد نفراتی که بلاتکلیف هستند تعیین تکلیف صورت بگیرد. بسیاری از بازیکنانی که در آن مقطع سرباز بودند به تیم‌های نظامی رفته و کسانی هم که معافی داشتند به بازی خود ادامه دادند.»

 

باران چشمه در پایان گفت: «از این به بعد هم در مورد تمامی بازیکنان که سرباز باشند مطابق با قوانین و مقررات برخورد خواهد شد و حراست فدراسیون فوتبال اگر در مورد تخلفات مدرکی دارد آن را به ما ارائه کند.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: شنبه 13 ارديبهشت 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , feizabadi.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com